Optreden

Het Charmantykoor treedt op zondag 14 april op in Ons Dorpshuis, Bähler Boermalaan 4, Paterswolde en brengt dan liederen rond het thema “Over de grens”. Na de pauze zal onze pianist Rop Haverkort een bijzonder lied presenteren en geeft ook het Voormalig Klein Koortje acte de présence. Het concert begint 15.00 uur. De zaal is open vanaf 14.30 uur.

Je kunt je kaartje (5 euro) kopen bij de ingang van de zaal, of reserveren via info@charmantykoor.nl

Start nieuwe seizoen

Op zondag 1 oktober starten we met de repetities voor het seizoen 2023-2024. We zingen van 19.00 uur tot 21.15 uur in Ons Dorpshuis, Bähler Boermalaan 4 in Paterswolde.

Open repetitie

Op zondag 15 oktober is er een open repetitie. Als je zin hebt om eens mee te zingen en te kijken of ons koor wat voor je is, ben je van harte welkom!

Afsluiting seizoen 2022-2023

Zoals gebruikelijk hebben we het seizoen afgesloten met de voorjaars ALV een week na ons concert. Deze viel op 28 april dit jaar. Aansluitend hebben we een feestelijke avond gehouden vanwege ons 25-jarig jubileum met optredens van diverse koorleden in ‘Your Moment of Fame’. Tijdens dit feest hebben we onze dirigent Douwe Ettema ter ere van zijn 70e verjaardag een schilderij aangeboden van de hand van ons koorlid Peter Tholen.