2023
* Jubileumconcert ter ere van het 25-jarig bestaan van het Charmantykoor (21 april)

2022
* Optreden tijdens de Herdenkingsbijeenkomst 4 mei in de Dorpskerk in Eelde. Twee van de vier liederen van de Mauthausencyclus van Theodorakis (4 mei)
* Optreden tijdens Bevrijdings-muziekfestival in Bonifatiuskerk Vries (1 mei)

2019
*Jaarconcert in de Melkfabriek Bunne. Muzikale rondreis over het zuidelijk halfrond samen met gast sopraan Helma Erkelens, onze vaste pianist Rop Haverkort, Aukje Adams op fluit, Richard Logher met zang en John Wiering op gitaar (5 april)

* Kerstconcert in Dorpskerk Eelde (23 december)

2017
* Concert ‘Historie met een knipoog’ in Buitenplaats Eelde. De cultuurhistorische schatten van de gemeente Tynaarlo werden bezongen ‘met een knipoog’. Daarnaast verhalen en gedichten van en door Lien Doorduin (13 mei)
* Optreden in Verpleeghuis De Duinstee Eelde (20 leden, 13 februari)

* Optreden tijdens Koepeltjesfestival Eelde in Dorpskerk Eelde (1 juli)
* Optreden tijdens Koepeltjesfestival Eelde-Paterswolde (24 juni)
* Jaarconcert ‘Historie met een knipoog’ in De Buitenplaats Eelde (13 mei)
*Concert ‘Songs of Happiness and Tears’ in Familiehotel Paterswolde. Liedjes met een lach en een traan uit verschillende musicals (8 april).

* Jubileumconcert (20 jaar Charmantykoor),
samen met ADO (90 jaar) en Amadeus (10 jaar) in Dorpskerk Eelde (8 oktober).
* Bevrijdingsconcert in De Buitenplaats Eelde (13 april)

Voorjaarsconcert in Dorpskerk Eelde (28 maart)

2013
Voorjaarsconcert ‘La Cantata Santa Maria de Iquiqe’ in De Buitenplaats Eelde (12 april)